سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همیشه با تو . . .

دلا خو کن به تنهایی... شنبه 87/4/15 ساعت 12:24 عصر

سلام:

یک خواهش دارم عاشق نشو. 

یک بار میگم عشق یعنی نرسیدن،دوست بدار ولی از خودت برای هیچکس نگذر چون هیچ کسی توی این دنیا ارزش اینو نداره که واسش از خودت مایه بذاری. اگرم این کارو کردی دیگه امیدی به دوام اون آشنایی نداشته باش چون هر چقدرم که طول بکشه بازم تموم میشه پس به نفعته که خودت هرچه زودتر تمومش کنی.این یه تجربس که من نه یک بار بلکه 4 بار بهش رسیدم تو از تجربم استفاده کن،نیازی نیست که گرفتارش بشی عزیزامیدوارم موفق باشی.


نوشته شده توسط: وحید


ِْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

دلا خو کن به تنهایی...
شروع

خانه
مدیریت
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
2000


:: بازدیدهای امروز ::
1


:: بازدیدهای دیروز ::
0



:: درباره من ::

همیشه با تو . . .

وحید
کیم من بودن من دلیل نبودن من است!!! کاش هیچگاه نبودم و یا به جبر بودن دیوانه بودم تا تو هیچگاه در پس کوچ پرستوی دلت آن را به من نمیسپردی و من نیز دلت را به دوش نمی کشیدم تا انتهای صحرای عشق... بدان ای نازنینم من به اجبار دلت را می گذارم و راه میپیمایم چرا که پرستو را طاقت گرمای صحرای عشق نیست،آزادانه بپر و به ابرها بگو در دل من قطره ای باران نیست، پس بجای دل من تا به فردا ببارند ابرها...(من همین یک نفس از جرعه جانم باقیست......آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش)

:: لینک به وبلاگ ::

همیشه با تو . . .



::( دوستان من لینک) ::




:: لوگوی دوستان من ::




:: خبرنامه ::

 

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو